PRISER

Alle de oplyste priser er inklusiv dansk moms (25%). Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.

FORSENDELSE, LEVERING OG AFTALEINDGÅELSE

Levering sker med UPS Danmark uden beregning. Aftaleindgåelse foretages på dansk.
Varen sendes inden 3 hverdage, efter at bestillingen er modtaget. Ved faktura betaling, skal der forventes 1 til 2 dage ekstra levering. Er varen forsinket vil du få besked via e-mail eller tlf.

Normal kommer varerne afsted efter 1 – 2 hverdage.

BETALING

Du kan betale med følgende kort: Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Visa Electron.
Så snart vi har modtaget din bestilling via internettet, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum, samt et ordrenummer. Faktura vil blive sendt på mail efter varen er afsendt. Den gælder som din kvittering og garantibevis.

Du vil også modtage en faktura på mail. Den gælder som din kvittering og garantibevis. Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail til med ordrenr påført.

FORTRYDELSESRET

Du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen til Vedbæk Radio. Returnerer du varen pr. post, skal den for egen regning sendes tilbage til butikken, senest den 14. dag efter modtagelsen. Når du sender varen tilbage, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen. Udover selve varen, som skal være forsvarligt pakket, vil det være en fordel for ekspeditionen, såfremt du vedlægger en kopi af fakturaen.

Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, så snart vi har modtaget varen retur og haft lejlighed til at undersøge den. Pengene vil blive indsat på din konto. Varen kan ikke byttes i andre butikker.

REKLAMATIONSBEHANDLING

Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage til nedenstående adresse eller telefonnummer. Klager over fejl ved varen skal ske inden rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten

Når vi modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Vi vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag. Varen tilbagesendes til os på købers regning, efter fejlen er rettet sendes varen til kunden igen på vores regning.

Bemærk at det er en fordel hvis du kontakter butikken inden returnering.

Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på kr. 200,00 inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne.