Spring/Summer 2018 Collection

Inspired by the ocean.

B&O PLAY har lanceret forårs- og sommerkollektionen for 2018, som er inspireret af havets dybe og fængslende farver. I de smukke og foranderlige omgivelser, som er formet af havets bevægelser, kan man finde musikken, tiden og energien til at lade sig forvandle. Sæsonens farvepalette består af Aloe, en lys, naturlig grøn farve som er inspireret af havets overflade, Steel Blue, en mørk turkis farve, som havet om natten, samt Teal, en dyb, mørkegrøn farve, som er inspireret af bølgen.

Forårs- og sommerkollektionen består af:

  • Beoplay H4 — Trådløse hovedtelefoner med et fokus på ren lyd, rene materialer og et rent udtryk. Skabt til dem, der sætter pris på ikonisk simplicitet, og som foretrækker at rejse let og bevæge sig frit. Designet af Jakob Wagner. SS18 farver: Aloe og Steel Blue.
  • Beoplay P2 – En personlig og bærbar højtaler med intelligente funktioner, der aktiveres med et tryk eller med et let ryst. Passer nemt i tasken eller i lommen. Skabt til dem, der altid er på farten. Designet af Cecilie Manz. SS18 farver: Teal.
  • Beoplay A1 – en bærbar Bluetooth-højtaler i et smukt design af Cecilie Manz med en præstation, der er i en klasse for sig, og som lyder af langt mere end sin størrelse. Skabt til dem, der sætter pris på smukt design og god lyd på farten. SS18 farver: Aloe og Steel Blue.
H4 Aloe
H4 Steel Blue
P2 Teal
A1 Aloe
A1. Steel Blue

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Priser og tilgængelighed

Beoplay H4 fås til en vejledende udsalgspris på 2299 kroner, Beoplay A1 til en vejledende udsalgspris på 1999 kroner, og Beoplay P2 til en vejledende udsalgspris på 1299 kroner.

B&O PLAY anses for at være et af verdens førende globale audio-livsstilsbrands. Virksomheden blev grundlagt i 2012 som et søsterselskab til Bang & Olufsen og er fast forankret i virksomhedens 90 års erfaring med design, håndværk og produktinnovation. Vi producerer ikke bare hovedtelefoner, vi designer ikke bare højttalere, og vi beskæftiger os ikke bare med underholdningselektronik. Vi skaber oplevelser, der giver gåsehud.